Vichy Liftactiv Serum 10 Oogcrème en Wimpers 15ml heeft een satijnachtige textuur en een aangename, frisse geur. Na gebruik voelt de huid gelijk verfrist aan. Liftactiv oog- en wimperserum wordt snel geabsorbeerd. Een baanbrekend serum dat niet alleen bedoeld is voor de oogcontouren, maar ook voor de wimpers! Verzwakte wimpers en fijne lijntjes? Daar is het Liftactiv Serum 10 Oog & Wimpers specifiek voor bedoeld. Liftactiv Serum 10 voor een open blik, volgens onderzoek Deze oog- en wimperformule van Vichy is grondig onderzocht. Zo blijkt uit onderzoeksresultaten: - Na 10 minuten is de zichtbaarheid van rimpels verminderd*; - Na 1 maand lijken wimpers sterker en soepeler**; - Na 1 maand lijkt de blik 42% meer open***. * Instrumentele test, 42 personen. ** Zelfevaluatie, 51, 1 maand. *** Klinische test, 41 vrouwen onder oogheelkundig toezicht, na 4 weken
- Oog- en wimperverzorging voor dagelijks gebruik
- Geschikt voor elk huidtype, waaronder een gevoelige huid
- Veilig voor de kwetsbare zone van de oogcontouren
- Vermindert en verzacht de zichtbaarheid van rimpels en fijne lijntjes rondom de ogen, waarbij rimpels binnen 10 minuten gladder ogen*
- Verstevigt de oogcontouren
- Versterkt de wimpers**
- Met verhelderende pigmenten, fijne parelmoeren met witlichtreflectie, waardoor de (donkere) huid onder de ogen direct wordt opgelicht
- Verrijkt met Rhamnose en Ceramiden (natuurlijke bestanddelen van jonge wimpers) in een uitzonderlijk hoge concentratie van 10%
* Instrumentele test onder 42 personen. ** Klinische test onder 41 vrouwen onder oogheelkundig toezicht, na 4 weken.
Gebruiksadvies
- Druppel wat serum over de vingertoppen en breng aan op de huid.
- Sluit de ogen en masseer het serum met lichte drukbewegingen in op de gehele oogcontour.
- Verspreid het serum door het ooggebied glad te strijken, met gesloten ogen, van de binnenste ooghoek naar de buitenste, inclusief de wimpers.
- Plaats tot slot de wijsvinger onder de wimperrand, ogen nog altijd gesloten. Til de wimpers op richting de oogleden voor een gekruld effect