opc_loader

Wensenlijst

Meld je aan voor onze nieuwsbrief
en ontvang 5% korting op je eerste bestelling

Meld je nu aan

Waar zoekt u informatie over?
 

Over Mijnhuidonline.nl


Mijnhuidonline is de meest uitgebreide en voordeligste webshop voor Avène, Eucerin, La Roche-Posay en Vichy artikelen. Bij Mijnhuidonline kunt u al uw huidverzorgingsartikelen voor persoonlijke verzorging online bestellen en gratis thuis laten bezorgen in heel Nederland.

Mijnhuidonline is uniek

  1. Een zeer breed actueel assortiment
  2. Altijd scherpe tarieven doordat we onze prijzen dagelijks matchen met die van de concurrentie
  3. Géén minimum bestelbedrag
  4. Vóór 17.00 uur besteld de volgende dag in huis in heel Nederland en bij een bestelling vanaf €40,- nog gratis ook!
  5. Verschillende betalingsmogelijkheden
  6. Hier vindt u de kennis en kwaliteit van een apotheek
  7. Automatisch punten sparen bij Vichy, La Roche Posay, Avène en Eucerin artikelen
  8. Officieel verkooppunt van Vichy, Avène, Eucerin en La Roche-Posay
  9. Uw tevredenheid is onze reclame
     

Opmerkingen, tips of vragen

Wij vinden de mening van onze klanten belangrijk en horen graag wat zij vinden van Mijnhuidonline zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Aarzel daarom niet om contact op te nemen indien er vragen of opmerkingen zijn over Mijnhuidonline.nl of over de artikelen die wij aanbieden. We zijn bereikbaar op werkdagen van 13:00 uur t/m 17:00 uur op telefoonnummer 0352600667. 

Klachten

We raden aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mijnhuidonline.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
 

Mijn account

Ga naar Mijn account.

Wachtwoord vergeten

Op het inlogscherm kunt u aangeven dat u het wachtwoord bent vergeten. U kunt vervolgens de email invullen van uw account op Mijnhuidonline. Binnen enkele ogenblikken zult u een email ontvangen met een tijdelijk wachtwoord.

Factuur en verzendadres wijzigen

In uw Account kunt u onder het kopje Mijn account > Bekijk of wijzig mijn adresboek uw factuur en verzendadres aanpassen.

Account opzeggen

In uw Account kunt u, onderaan de pagina, onder het kopje Verzoek account Aanpassen/Verwijderen een verzoek indienen voor het opzeggen van uw account.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Neem alstublieft z.s.m. contact op met onze klantenservice. Wij kunnen voor u nakijken of de bestelling nog gewijzigd kan worden.

Kan ik de afleverdatum nog wijzigen?

Neem alstublieft z.s.m. contact op met onze klantenservice. Wij kunnen voor u nakijken of de afleverdatum nog gewijzigd kan worden.

Ik heb geen bevestiging/Track & Trace ontvangen?

De Track en Trace ontvangt u direct van PostNL. Dit is meestal na 17.00. De orderbevestging ontvangt u van Mijnhuidonline. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice als u de orderbevestiging niet hebt ontvangen. Wij kunnen dit voor u nakijken.

Een product is uitverkocht, wanneer is het product weer op voorraad?

Neem alstublieft contact op met onze klantenservice. Wij kunnen dit voor u nakijken.

Bezorging - Afhalen


U kunt uw bestellingen op verschillende manieren en momenten laten bezorgen in Nederland en België. Voor België gelden andere tarieven en bezorgmomenten dit wordt getoond tijdens het bestelproces.

Gratis bezorging

Vanaf € 40,- worden bestellingen gratis verstuurd, anders berekenen wij een schappelijke €3,96 aan verzendkosten. Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 uur zijn geplaatst worden de volgende werkdag bezorgd. Kies uit bezorgmomenten van maandag t/m zaterdag en van ’s ochtends tot ’s avonds. De levertijd van de pakketjes kunnen tijdens selecte actieperiodes en feestdagen langer zijn i.v.m drukte bij de bezorgdienst.

PostNL biedt pakketten tweemaal aan op het opgegeven bezorgadres. De koerier zal uw pakket afleveren bij de dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt en een afhaalbewijs achterlaten indien hij of zij u het pakket tweemaal niet heeft kunnen overhandigen. U kunt het pakket afhalen bij een PostNL afhaalpunt op vertoon van uw legitimatiebewijs.

Levering op afhaallocatie

Wanneer u bestellingen liever wilt ophalen bij een PostNL afhaallocatie kunt u dit aangeven op de afrekenpagina.

Levering op werkadres

Wanneer u bestellingen liever op het werkadres wilt ontvangen kunt u dit aangeven tijdens het afrekenproces onder het kopje nieuw afleveradres. De bestelling wordt dan tijdig op het opgegeven werkadres afgeleverd. 

Orderstatus en verzendstatus

U kunt de orderstatus van uw bestelling(en) altijd vinden onder het kopje 'order status' in uw Mijnhuidonline account. Mocht de levertijd uitlopen, dan ontvangt u van ons tijdig bericht. Wanneer uw bestelling verzonden is, ontvangt u een e-mail met daarin een Track & Trace nummer van PostNL. Hiermee kunt u de verzendstatus van uw pakket volgen op de website van PostNL.

Neem contact met ons op indien uw bestelling de status 'verzonden' heeft bereikt maar u ná 3 werkdagen het pakket nog niet heeft ontvangen. Wij zullen dan contact opnemen met PostNL en informeren naar de verzendstatus.
 

Gratis Gifts

Voor alle giftacties geldt maximaal 1 van elke gift per bestelling. Acties geldig zolang de voorraad strekt. Voor routine kits gelden mogelijk andere voorwaarden..

Spaarkaart


Alle klanten van Mijnhuidonline kunnen automatisch sparen voor gratis producten. Om hiervan gebruik te kunnen maken dient u als klant een account aan te maken en het sparen te activeren. Hierdoor kunt u nog voordeliger shoppen en profiteren van hoge kortingen!

BELANGRIJK om te weten: Om de spaarpuntentelling goed te laten verlopen is het van belang eerst in te loggen en daarna uw bestelling te plaatsen. De punten worden hierna automatisch bij uw account opgeteld zodra de bestelling bij ons verwerkt is. Hieronder vindt u de voorwaarden per artikelmerk.
 

Ik wil sparen voor een gratis product


U moet inloggen in uw account of eerst een account aanmaken voor automatisch sparen van punten én om uw spaarpunten overzicht te kunnen inzien. Dit doet u als volgt:

  1. Log in op uw account of maak een nieuw account aan
  2. Klik rechtsboven op Account en kies voor Mijn spaarkaarten
  3. Zet het vinkje aan om automatisch sparen aan te zetten
     

Voorwaarden online spaarkaart Vichy


Hoe spaar ik punten?
Bij aankoop van elk Vichy product tussen €10 en €35,- ontvangt u automatisch een punt op uw digitale Vichy spaarkaart, voordeelbundels en routine kits doen niet mee met de spaaractie. De Vichy spaarkaart is vol bij 10 punten en is 6 maanden geldig. Na 6 maanden spaart u weer opnieuw.

Geldigheidsdatum
De geldigheidsdatum wordt telkens verlengd indien u binnen 6 maanden opnieuw Vichy producten bestelt. De datum van de laatste bestelling wordt gehanteerd als nieuwe startdatum. Uw punten en ook een volle spaarkaart vervallen dus indien u binnen 6 maanden géén Vichy producten bestelt.

Mijn spaarkaart is vol
Bij een volle spaarkaart, moet u eerst een bestelling plaatsen van minimaal twee Vichy producten. U krijgt het tweede product gratis! Het aankoopbedrag van het meest voordelige, of gelijkwaardig, Vichy product wordt hiervoor niet in rekening gebracht. Het gratis product levert u géén nieuwe spaarpunten op. De punten die overblijven na het verzilveren van de spaarkaart worden automatisch meegenomen naar een nieuwe spaarkaart.

Let op!
Producten met een waarde boven de €35,- zijn niet beschikbaar als gratis product. U krijgt een gratis product als uw spaarkaart vol is vóórdat u afrekent. De spaarpunten worden pas zichtbaar in uw account nadat wij uw bestelling verstuurd hebben. Mocht het zo zijn dat uw spaarkaart vol raakt tijdens een bestelling, dan kunt u deze punten niet direct verzilveren maar pas bij de eerstvolgende bestelling.
 

Voorwaarden online spaarkaart Avène


Hoe spaar ik punten?
Bij aankoop van elk Avène product tussen €10 en €35,- ontvangt u automatisch een punt op uw digitale Avène spaarkaart, voordeelbundels en routine kits doen niet mee met de spaaractie. De Avene spaarkaart is vol bij 8 punten en is 12 maanden geldig. Na 12 maanden spaart u weer opnieuw.

Geldigheidsdatum
De geldigheidsdatum wordt telkens verlengd indien u binnen 12 maanden opnieuw Avene producten bestelt. De datum van de laatste bestelling wordt gehanteerd als nieuwe startdatum. Uw punten en ook een volle spaarkaart vervallen dus indien u binnen 6 maanden géén Avene producten bestelt.

Mijn spaarkaart is vol
Bij een volle spaarkaart, moet u eerst een bestelling plaatsen van minimaal twee Avene producten. U krijgt het tweede product gratis! Het aankoopbedrag van het meest voordelige, of gelijkwaardig, Avene product wordt hiervoor niet in rekening gebracht. Het gratis product levert u géén nieuwe spaarpunten op. De punten die overblijven na het verzilveren van de spaarkaart worden automatisch meegenomen naar een nieuwe spaarkaart.

Let op!
Producten met een waarde boven de €35,- zijn niet beschikbaar als gratis product. U krijgt pas een gratis product als uw spaarkaart vol is vóórdat u afrekent. De spaarpunten worden pas zichtbaar in uw account nadat wij uw bestelling verstuurd hebben. Mocht het zo zijn dat uw spaarkaart vol raakt tijdens een bestelling, dan kunt u deze punten niet direct verzilveren maar pas bij de eerstvolgende bestelling.
 

Voorwaarden online spaarkaart La Roche-Posay


Hoe spaar ik punten?
Bij aankoop van elk La Roche-Posay product tussen €10 en €35,- ontvangt u automatisch een punt op uw digitale La Roche-Posay spaarkaart, voordeelbundels en routine kits doen niet mee met de spaaractie. De La Roche-Posay spaarkaart is vol bij 10 punten en is 6 maanden geldig. Na 6 maanden spaart u weer opnieuw.

Geldigheidsdatum
De geldigheidsdatum wordt telkens verlengd indien u binnen 6 maanden opnieuw La Roche-Posay producten bestelt. De datum van de laatste bestelling wordt gehanteerd als nieuwe startdatum. Uw punten en ook een volle spaarkaart vervallen dus indien u binnen 6 maanden géén La Roche-Posay producten bestelt.

Mijn spaarkaart is vol
Bij een volle spaarkaart, moet u eerst een bestelling plaatsen van minimaal twee La Roche-Posay producten. U krijgt het tweede product gratis! Het aankoopbedrag van het meest voordelige, of gelijkwaardig, La Roche-Posay product wordt hiervoor niet in rekening gebracht. Het gratis product levert u géén nieuwe spaarpunten op. De punten die overblijven na het verzilveren van de spaarkaart worden automatisch meegenomen naar een nieuwe spaarkaart.

Let op!
Producten met een waarde boven de €35,- zijn niet beschikbaar als gratis product. U krijgt pas een gratis product als uw spaarkaart vol is vóórdat u afrekent. De spaarpunten worden pas zichtbaar in uw account nadat wij uw bestelling verstuurd hebben. Mocht het zo zijn dat uw spaarkaart vol raakt tijdens een bestelling, dan kunt u deze punten niet direct verzilveren maar pas bij de eerstvolgende bestelling.
 

Voorwaarden online spaarkaart Eucerin


Hoe spaar ik punten?
Bij aankoop van elk Eucerin product tussen €10 en €35,- ontvangt u automatisch een punt op uw digitale Eucerin spaarkaart, voordeelbundels en routine kits doen niet mee met de spaaractie. De Eucerin spaarkaart is vol bij 10 punten en is 12 maanden geldig. Na 12 maanden spaart u weer opnieuw.  

Geldigheidsdatum
De geldigheidsdatum wordt telkens verlengd indien u binnen 12 maanden opnieuw Eucerin producten bestelt. De datum van de laatste bestelling wordt gehanteerd als nieuwe startdatum. Uw punten en ook een volle spaarkaart vervallen dus indien u binnen 12 maanden géén Eucerin producten bestelt.

Mijn spaarkaart is vol
Bij een volle spaarkaart, moet u eerst een bestelling plaatsen van minimaal twee Eucerin producten. U krijgt het tweede product gratis! Het aankoopbedrag van het meest voordelige, of gelijkwaardig, Eucerin product wordt hiervoor niet in rekening gebracht. Het gratis product levert u géén nieuwe spaarpunten op. De punten die overblijven na het verzilveren van de spaarkaart worden automatisch meegenomen naar een nieuwe spaarkaart.

Let op!
Producten met een waarde boven de €35,- zijn niet beschikbaar als gratis product. U krijgt pas een gratis product als uw spaarkaart vol is vóórdat u afrekent. De spaarpunten worden pas zichtbaar in uw account nadat wij uw bestelling verstuurd hebben. Mocht het zo zijn dat uw spaarkaart vol raakt tijdens een bestelling, dan kunt u deze punten niet direct verzilveren maar pas bij de eerstvolgende bestelling.
 

Retourneren


Herroepingsrecht

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht zal het artikel met alle geleverde toebehoren (indien verpakkingen ongeopend) in de originele staat en verpakking aan Mijnhuidonline.nl geretourneerd moeten worden Wilt u een artikel retourneren? Volg dan onderstaande stappen.

Retouraanmelding

Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling de volgende gegevens per mail naar: info@mijnhuidonline.nl.
- Naam
- Ordernummer
- EAN - Code van het artikel die u retour wilt zenden (nummer bij de streepjescode)
- Reden van retour (zie onderstaande retourredenen)


Verzendlabel voor retour
U ontvangt van ons een bevestiging van de retouraanmelding. U heeft dan nog 14 dagen om het artikel op eigen kosten retour te sturen. Als u een defect of verkeerd artikel heeft ontvangen dan krijgt u van ons een verzendlabel waarmee u de artikelen kosteloos kunt retourneren.

Retouradres
Mijnhuidonline
Antwerpenweg 10
7418 CR Deventer
 

Terugstorten kosten
U ontvangt de kosten van het geretourneerde artikel binnen 14 dagen terug nadat wij de artikelen in goede staat hebben ontvangen. De reeds gemaakte verzendkosten voor de retour zijn voor eigen rekening.
 

Plaats zelf een nieuwe bestelling
Wij verzoeken u om zelf een nieuwe bestelling te doen als u een ander product wilt ontvangen.


Voorwaarden voor retourneren

- De verpakking van het artikel dat u retour stuurt is ongeopend en ongebruikt. Verzegelde make-up of verzorgingsproducten die open zijn mogen niet geretourneerd worden
- U heeft uw artikel voor retour aangemeld bij de klantenservice. Zie het stappenplan voor retourneren.


Retourredenen

De bestelling is verkeerd of een of meer artikelen zijn defect
Allereerst onze excuses voor het ongemak! Volg binnen 14 dagen de bovenstaande stappen.
- U ontvangt van ons een retourlabel waarmee u het verkeerde of defecte artikel kosteloos kunt retourneren.
- Wanneer u nog steeds het artikel wilt ontvangen kunnen wij deze opnieuw voor u bestellen. U kunt ook zelf opnieuw een bestelling plaatsen.
- Als uw hele bestelling verkeerd of defect is en u deze volledig retourneert krijgt u ook de verzendkosten teruggestort.

Overige redenen voor retourneren
U betaalt zelf de kosten voor het retourneren. Raadpleeg voor de tarieven de website van uw vervoerder voor het verzenden van uw retourpakket.
 

Cookies

Lees hier ons cookiebeleid.

Privacy

Lees hier ons privacybeleid.

Voorwaarden

Lees hier onze voorwaarden.


 

Niet gevonden wat u zocht?
Op maandag t/m vrijdag zijn wij bereikbaar tussen 13:00 - 17:00 uur.
E-mailadres: info@mijnhuidonline.nl